Avaudun kaikkien
sivustojen ylläpitäjien / mikrotukihenkilöiden puolesta (tätä ei ole sitten kohdistettu kehenkään, joten älkää hyvät ihmiset ottako hernettä nenään

):
on se nyt ihme ja kumma (haluaisin laittaa tuohon kyllä sen v-kirjaimella alkavan sanan), että kun homma toimii niin ei tule mitään palautetta ja heti kun jokin homma ei toimi niin alkaa kommentointi ja valitus! En tarkoita tällä sitä, että porukan pitäisi kommentoida hommien toimiessa koko ajan, että "oi kun meillä on hyvät ylläpitäjät / mikrotukihenkilöt!" (tosin ei se ole pahitteeksikaan

).
Tarkoitan tällä sitä, että
ETTE te tiedä minkä takia homma kusee tai päivitykset ovat myöhässä! Kysykää vaikka ensin, että "mikäköhän siellä sivustolla mättää / minkäköhän takia kahvihuoneen kahvinkeittimeen ei saa Citrix-päätteeltä yhteyttä??". Mikään ei ota enempää pattiin kuin se, että teet hiki hatussa töitä toimivuuden eteen ja käyttäjät huomaavat sen vain sillä, että järjestelmä toimii moitteetta; ei sitä koskaan kuule, että "voi kun meidän koneet toimii hyvin! kyllä se meidän Esko osaa!". Heti kun ongelmia esiintyy, alkaa syyttely ja kysytään, että "teetkö sinä mitään sen ongelman eteen?! teetkö edes oikeita töitä?!". Tietysti ylläpitäjät / mikrotukihenkilöt voivat laittaa ilmoituksia jos ongelma on suurempi mutta älkää hyvät ihmiset heti alkako valittamaan kun homma ei toimi! Olkaa suvaitsevaisia, rehtejä Suomen kansalaisia!
Lopetan avautumisen tähän. Kiitos.